Показано с 1 по 6 из 6

Тема: NTP клієнт для IPBOX250s

Junior Member

NTP клієнт для IPBOX250s

Привіт всім.

На моєму IPBOX250s постійно збивається таймер при збоях в електромережі. Поновлення часу зі супутника теж не працює коректно на деяких каналах. Тож я вирішив прикрутити синхронізацію часу по NTP з інтернету. На біду не знайшов в інеті готової програми для мого тюнера.
    Оскільки я програміст то вирішив скомпілювати щось сам. Взяв з інтернету вихідні тексти простого NTP клієнта, випросив в бельгійців вихідні тексти прошивки і дещо скомбінував.

Вирішив поділитися з людьми, може комусь згодиться.
    В атачменті два файли, сама програма і скріпт для запуску.
    Копіюємо ntpclient в /var/bin, 4.2.sh в /var/bin/init.d, ставим обом файлам атрибути 777.
    Ставим в меню тюнера настройки часу manual, коректну таймзону і літній час. перезапускаєм тюнер. Якщо тюнер підключений до інтернету то час буде автоматично синхронізуватися.

в мене все це працює на 250ці прошивка HL2.14.
    Теоретично програма повинна працювати і на IPBOX200S (но не на 400S, там інша передня панель) на всіх прошивках базованих на офіційній.

якщо комусь це все згодиться буду дуже радий.

Senior Member

Re: NTP клієнт для IPBOX250s

Привіт, vmatv !

А для SF-Енігми можна таке запустити ?

Junior Member

Теоретично програма ntpclient має працювати на енегмі.
    Але скріпт для запуску потрібно запускати по іншому. В енігмі напевно нема /var/bin/init.d/ каталога.

Може хтось з власників енігми підкаже куди його треба класти, щоб він автоматично запускався при старті.

Senior Member

Цитата Сообщение от vmatv
    Але скріпт для запуску потрібно запускати по іншому. В енігмі напевно нема /var/bin/init.d/ каталога.

Може хтось з власників енігми підкаже куди його треба класти, щоб він автоматично запускався при старті.
    Я сам поки що теоретик.
    Бокс лише має приїхати через пару днів.
    Думаю, можна почитати тут:
    http://ipbox.com.ua/index.php/topic,175.0.html

Ось цитата: